Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Se till att....

Av Elin Härling - 8 juli 2011 10:47

..barnaskaran får på sig kläder. Sen blir det att hämta erika och åka bort och förhoppningsvis lyckas göra helt färdigt så hon slipper allt tänk med lägenheten.

har varit liiite för mycket saker det sista, eller snarare i flera års tid ju.

Känns som att kan man underlätta och få bort saker som går att få bort å rensa ut lite, så kan det lätta lite från hjärtat..

Tindra och mormor kommer alltid finnas kvar med saknad och kärlek, men det finns ju saker som lättare kan göras av med...



Vill också passa på att tipsa om ett tips från en annan änglamamma, till andra änglaföräldrar, änglasyskon eller kanske ängla mor/farföräldrar


Nu finns ett ställe på nätet där man kan handla till sitt levande lilla underverk och även till sitt älskade lilla änglabarn

www.victorochvilma.se



nää, nu var det dags att hjälpa söstra mi ju...


*Fyra älskade*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Härling - 20 januari 2012 07:46

.., när jag ser tillbaka, så var det inte som så att min pappa var särskilt snabb med att trösta, inte heller kan jag ni minnas att han var vaken på gnälliga nätter. Jag kan inte heller se min morfar, eller farfar i de rollerna.. Och inte heller Dan...

Av Elin Härling - 19 januari 2012 23:24

...är dags skriva av mig lite grann...   Efter att ha delat den här länken:   http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article11038187.ab     På facebook, och fått en hel del reaktioner,  Så står jag nu frågandes till om det kanske bara...

Av Elin Härling - 18 september 2011 21:29

Mmm, precis så känns det, varje dag är tårarna när och känslorna ligger utan på. Allt berör och påverkar.  Tio dagar till Tindras tre års dag!! Tre, långa, eller korta beroende på hur man ser och känner det. att hon älskade lilla ängeln har fått ...

Av Elin Härling - 18 september 2011 21:29

Mmm, precis så känns det, varje dag är tårarna när och känslorna ligger utan på. Allt berör och påverkar.  Tio dagar till Tindras tre års dag!! Tre, långa, eller korta beroende på hur man ser och känner det. att hon älskade lilla ängeln har fått ...

Av Elin Härling - 19 juli 2011 21:33

...flickor nattar, just nu... Hur länge är ingen som vet, så jag provar att skriva några rader här...   I Fredags var mormors begravning, fortfarande lika svårt att fatta att hon faktiskt inte finns här hos oss mera.. Begravningen var jätte fin...

Presentation

Mamma till fyra underbaringar på olika ställen, en prins i min närhet, en ängel i himlen, en prinsessa på armen, en stjärna som växer i magen...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards