Alla inlägg under september 2011

Av Elin Härling - 18 september 2011 21:29

Mmm, precis så känns det, varje dag är tårarna när och känslorna ligger utan på. Allt berör och påverkar. 

Tio dagar till Tindras tre års dag!! Tre, långa, eller korta beroende på hur man ser och känner det.

att hon älskade lilla ängeln har fått mig att tänka annorlunda och se framtiden annorlunda har nog ingen tagit miste på. Inga val eller beslut kan bara göras, och det finns ingen självklarhet om framtiden.


Vissa dagar är svårare och andra lättare...


Idag kom Vilja och sa att vi skulle åka till Tindra, himlen öppnade sig men vad gjorde det. Jag och barnen var dit tände ljus och så. Känns helt underbart hur Tindra har blivit en del av Vilja, där känns det som jag har fått det som jag vill iaf....


med två griniga flickor i knät är det nog dags att redan pausa här...



Älskade ungar!!!

Av Elin Härling - 18 september 2011 21:29

Mmm, precis så känns det, varje dag är tårarna när och känslorna ligger utan på. Allt berör och påverkar. 

Tio dagar till Tindras tre års dag!! Tre, långa, eller korta beroende på hur man ser och känner det.

att hon älskade lilla ängeln har fått mig att tänka annorlunda och se framtiden annorlunda har nog ingen tagit miste på. Inga val eller beslut kan bara göras, och det finns ingen självklarhet om framtiden.


Vissa dagar är svårare och andra lättare...


Idag kom Vilja och sa att vi skulle åka till Tindra, himlen öppnade sig men vad gjorde det. Jag och barnen var dit tände ljus och så. Känns helt underbart hur Tindra har blivit en del av Vilja, där känns det som jag har fått det som jag vill iaf....


med två griniga flickor i knät är det nog dags att redan pausa här...



Älskade ungar!!!

Presentation

Mamma till fyra underbaringar på olika ställen, en prins i min närhet, en ängel i himlen, en prinsessa på armen, en stjärna som växer i magen...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards